سامانه پيامكي چگونه باعث پيشرفت استارت آپ ها مي شود؟

يكي از بهترين راه هاي تبليغات در ايران، استفاده از پيامك انبوه از طريق سامانه پيامكي است و همه صنايع و كسب كارها از اين روش استفاده مي كنند. كمپين هاي تبليغاتي زيادي در انواع كسب و كارها به چشم مي خورد اما ارسال پيامك تبليغاتي نسبت به تكنيك هاي بازاريابي معمولي ديگر ،  به نسبت بيشتري مي توانند در بازار نفوذ داشته باشند. اگر انتظار داريد از طريق خدمات پيام كوتاه ، نام تجاري خود را دقيقا به بازار انتخابي و بازار هدف خود برسانيد، سامانه پيامكي بهترين انتخاب براي شماست.

سامانه پيامكي چگونه باعث پيشرفت استارت آپ ها مي شود؟

قبل از اقدام به خريد سامانه پيامكي به نكات زير توجه كنيد:

  • شركت ارائه دهنده پنل اس ام اس يا سامانه پيامكي بايد يك شركت قابل اعتماد با منابع پايگاه داده مناسب براي دسترسي شما به آن باشد. شما مي توانيد دريافت كنندگان پيامك هايتان را يا از طريق ليستي كه خودتان در اختيار داريد انتخاب كنيد و يا از شركت ارائه دهنده پنل اس ام اس بخواهيد كه متناسب به كسب و كار شما اين ليست را در اختيارتان بگذارد.

 

  • اطمينان حاصل كنيد كه ارائه دهندگان خدمات پنل اس ام اس شما داراي يك پلت فرم انعطاف پذير باشد كه به طور مرتب بروزرساني شود. همچنين بايد يك سيستم كاربر پسند داشته باشد كه شركت شما به صورت موثر بتواند از آن استفاده كند.

مطمئن شويد كه سيستم پيام رساني دقيق و قابل اطمينان است و از ليست تماس هاي قديمي استفاده نمي كند زيرا مردم به طور مرتب تماس هاي شخصي و شماره هاي خود را تغيير مي دهند.

 

  • پيامك هاي تبليغاتي كه در قالب ارسال پيامك انبوه صورت مي گيرد ، كاملا انعطاف پذير هستند و شركت ها مي توانند از اين روش منحصر به فرد براي دسترسي به مصرف كنندگان فعلي، مشتريان گذشته و بازارهاي آينده به صورت كارآمد استفاده كنند. چراكه ارائه دهندگان خدمات فروش سامانه پيامكي يك كانال ارتباطي عظيم بين شركت شما و مصرف كنندگان را با انتخاب مخاطبان بالقوه ايجاد مي كنند.

 

  • همچنين مهم است بدانيد كه شركت ارائه دهنده عمده خدمات پنل اس ام اس بايد شما را به يك بازار بسيار متراكم برساند. مخاطبان تلفن همراه در ايران بسيار زياد هستند، بنابراين بايد مطمئن شويد كه فروشنده شما قابل اعتماد است و وقت و هزينه شما را هدر نمي دهد. نماينده رسمي پنل اس ام اس موثرترين راه دسترسي به مخاطبان گسترده است؛ همچنين مهم است كه يك فروشنده معتبر پيدا كنيد كه داراي منابع مناسب براي برقراري ارتباط موفق باشد.

سامانه پيامكي چگونه باعث پيشرفت استارت آپ ها مي شود؟

  • يكي از بهترين كانال ها براي معرفي محصولات و رويداد هاي كاري جديد شما استفاده از سامانه پيامكي است. اين نكته بسيار مهم است كه از شركتي معتبر اقدام به خريد پنل اس ام اس نماييد تا ارسال پيامك هاي انبوه شما هدفمند تر و مخصوص مخاطبان شما ارسال شود. با هدفمندي پيامك ها درصد واكنش به پيام ها چندين برابر خواهد شد.

 

  • هنگام سرمايه گذاري براي خريد پنل اس ام اس، بايد از روش هاي مختلفي كه اين سرويس مي تواند نيازهاي كسب و كار شما را برآورده كند مطلع باشيد. به خاطر داشته باشيد كه اين سيستم براي برقراري ارتباط دو جانبه است و پس از ارسال پيام به مشتريان، بايد آماده پاسخ دادن موثر به مشتريان باشيد. يك سامانه پيامكي ايده آل داراي يك سيستم پاسخگويي خودكاراست كه به شما كمك مي كنند در زمان مناسب به مشتريان پاسخ دهيد.

 

خدمات سامانه پيامكي به استارت آپ ها

استارت آپ ها در تمامي مراحل ورود خود به بازار و مراحل پيشرفت و رشدشان مي توانند به نحو كارامدي از سامانه پيامكي استفاده كنند. از معرفي برند گرفته تا دعوت افراد و علاقه مندان به همايش ها و معرفي كسب و كار و ايده هاي جديد ، همگي از كاربردهاي وسيع سامانه پيامكي براي كسب و كارهاي نوپا است. در ادامه به نحوه استفاده كسب و كار هاي جديد از سامانه هاي پيامكي مي پردازيم.

سامانه پيامكي چگونه باعث پيشرفت استارت آپ ها مي شود؟

ارائه اطلاعات به مشتريان

پيامك هايي كه شما از طريق سامانه پيامكي ارسال مي كنيد به طور مستقيم به دست اشخاص مي رسد و مسلما انتظار افراد از ديدن پيامك هاي ارسالي شما اين است كه اصل مطلب را كاملا واضح متوجه شوند. در عين حال كه متن پيام شما بايد كوتاه و مختصر باشد بايد اطلاعاتي كه مخاطب نياز دارد را به او منتقل كند. حال اگر پيامك شما جنبه يك نظرسنجي يا  موضوعي باشد كه نياز به پاسخ متني دارد؛ اطلاعات شما بايد دقيق تر باشد.

شركت ارائه دهنده خدمات ارسال پيامك انبوه محتواي متن شما را كنترل نمي كند. با توجه به اينكه اهداف هدفمند را براي ارسال پيامك انتخاب كرده اييد متن پيامك شما اهميت زيادي پيدا مي كند و بايد درباره موضوع مشخصي باشد. متن ارسالي شما بايد به صورت مختصر باشد اما به گونه ايي كه مخاطب را بتواند درگير كند.

ارتباط با بازار هدف

زماني كه شما ارسال پيامك انبوه را به عنوان استراتژي خود انتخاب مي كنيد ، فاكتورهاي زيادي را براي بازار رقابتي و مشتريان هدف بايد در نظر بگيريد. شناسايي بازار هدف مناسب براي كسب و كار شما و قرار دادن آنها در ليست مخاطبان شما ممكن است به عوامل متعددي مربوط باشد و حتي دستيابي به آنها برايتان دشوار باشد ، اما شركت ارائه دهنده سامانه پيامكي اگر از يك بانك قوي برخوردار باشد مي تواند آن را براحتي در اختيار شما قرار دهد. اين ليست ها از منابع مختلف اينترنتي و همچنين از بازار عمومي جمع آوري شده و به صورت انتخابي براي اهداف شما سازمان يافته است. شما مي توانيد مخاطبين مورد نظر را با توجه به گروه هاي سني، الگوهاي مصرف كننده ، صنف شغلي و ... انتخاب كرده و آنها در ليست دريافت كنندگان پيامك هاي ارسالي خود قرار دهيد.

سامانه پيامكي چگونه باعث پيشرفت استارت آپ ها مي شود؟

برند سازي با پيامك انبوه

يكي از مهمترين جنبه هاي استفاده از سرويس پيام رسان انبوه اين است كه چگونه مي توانيد نام تجاري خود را با استفاده از اين سيستم بازاريابي معروف كنيد. از آنجا كه مارك هاي شناخته شده بيشتر از لوگو و نام شركت براي معروف شدن در ميان مردم استفاده مي كنند؛ پيامك هاي انبوه براي يك شركت نوپا كه هنوز جايگاه مشخص خود را در ميان مردم پيدا نكرده اند مناسب تر است. به همين دليل است كه محتوا و اطلاعات پيامك ها بسيار مهم هستند. كسب و كارهاي نوپا  و يا حتي شركت هاي ملي كه تجارت انجام مي دهند مي توانند به جاي فقط يك آرم يا علامت تجاري، به مصرف كنندگان اهميت بيشتري بدهند. اين يك راه مستقيم براي ايجاد يك نام تجاري جديد در يك بازار هدف مشخص است زيرا مصرف كنندگان بيشتر به كار شما اهميت مي دهند نه محبوبيت لوگوي شما.

اگر شما هم به دنبال بهترين سامانه پيامكي  براي ارسال پيامك انبوه تبليغاتي در استارت آپ خود هستيد ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم از سامانه پيامكي وب وان اس ام اس را استفاده كنيد.

منبع:

https://www.asriran.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.